Bedrijfsoplossingen

Heb je binnen jouw organisatie grip op de inzet van coaches? En zicht op de kosten en de opbrengsten? Selecteer je elke coach centraal op basis van kwaliteit en passendheid? Helaas kunnen de meeste organisaties deze vragen niet bevestigend beantwoorden. Veel geld wordt geïnvesteerd in coaching zonder centraal inzicht in effectiviteit. Schouten & Nelissen biedt met managed coaching services een oplossing die je ontzorgt, met stuurgegevens zodat je coaching op een goede, gecontroleerde manier inbedt in jouw HR- instrumentarium. 


Onze werkwijze:

1. Eigen coach desk

We bekijken wat de beste opzet is voor coaching binnen jouw organisatie. Daarin houden we rekening met de belangen, strategische doelstellingen, organisatiecultuur en de huidige inzet en aansturing van coaches.

2. Dedicated coach pool

Wij stellen in overleg met jou een dedicated coach pool samen. De coaches selecteren wij uit onze pool met geaccrediteerde coaches. Zo kunnen we hoogwaardige coaching garanderen. Werk je al met coaches? Dan kunnen wij de bestaande coaches via een assessment screenen, en als zij voldoen aan de overeen gekomen normen, opnemen in de coach pool. Wij bieden structurele professionalisering en certificering en wij zorgen ervoor dat zij blijvend op de hoogte zijn van de organisatie en uitdagingen. Daarnaast monitoren en sturen we natuurlijk blijvend op effect en kwaliteit.

3. Bemensing coach desk

De coach desk bestaat uit een projectleider die jouw coach desk opzet en bewaakt. Daarnaast managen en monitoren zij de coachpool op kwaliteit en effect. De coachadviseurs doen al de intakes, adviseren elke cliënt over het best passende traject en matchen deze met een geschikte coach uit de coachpool en administratieve ondersteuners.

4. Administratief & logistiek proces

Coaching en coachtrajecten gaan altijd gepaard met een omvangrijk administratief en logistiek proces. Dit proces kunnen wij volledig verzorgen. Denk aan het opnemen van aanvragen, zorgen dat alle coaches tijdig starten, inplannen van de gesprekken, uren bijhouden en betalen, evaluaties verkrijgen en de financiële afhandeling.

5. Rapportage

Een belangrijk voordeel van een centrale coach desk is het hebben van meer inzicht in de inzet en het effect van de coaching. Hiertoe geven wij heldere en volledige rapportages, die naast stuurgetallen ook kwalitatieve onderdelen bevatten zoals alle evaluatiescores per coach en per product en de resultaten van de effectmetingen.

 

Wil je meer weten over de Schouten & Nelissen coaching bedrijfsoplossingen? Neem dan contact met ons op en onze accountmanager komt graag bij je langs om je meer te vertellen.

 

Bedrijfsoplossingen

Gedreven om jouw organisatie sterker te maken!

Met managed coaching services bieden wij je een hoogwaardige coachdesk en een dedicated pool van premium coaches, die door ons wordt aangestuurd en gemonitord. Je krijgt heldere rapportages en effectmetingen en wij nemen de volledige logistieke en administratieve ondersteuning voor onze rekening. Wij kunnen dat volledig incompany voor je organiseren, maar je kunt ook gebruik maken van onze bestaande coach desk.

Wil je meer weten over de Schouten & Nelissen coaching bedrijfsoplossingen? Neem dan contact met ons op en onze accountmanager komt graag bij je langs om je meer te vertellen.

Gedreven om jouw organisatie sterker te maken!
Heb je vragen over onze pakketten of ons aanbod?