Alle Schouten & Nelissen websites

Managed coaching

Met managed coaching services bieden wij je een hoogwaardige coachdesk en een toegewijde pool van premium coaches, die door ons wordt aangestuurd en gemonitord. Je krijgt heldere rapportages en effectmetingen en wij nemen de volledige logistieke en administratieve ondersteuning voor onze rekening. Wij kunnen dat volledig incompany voor je organiseren, maar je kunt ook gebruik maken van onze bestaande coachdesk.

Voordelen:
  • een dedicated, zorgvuldig geselecteerde pool van gekwalificeerde coaches
  • altijd coaches met kennis van de organisatie(doelstellingen)
  • een bewezen effectieve coach
  • aanpak: kompasvisie en integrated coaching
  • volledig zicht op de organisatiebrede kosten en opbrengsten van coaching
  • structureel inzicht in het effect van coaching
  • voordeel van schaalgrootte en de innovatiekracht van New Dawn
  • uit benchmark gegevens blijkt: tot 25% besparing op huidige kosten voor coaching
New Dawn 2108767474140

Wij bieden een oplossing die je ontzorgt, met stuurgegevens zodat je coaching op een goede, gecontroleerde manier inbedt in jouw HR- instrumentarium.

Managed Coaching Services in 5 stappen:
  1. Eigen coachdesk
    We bekijken wat de beste opzet is voor coaching binnen jouw organisatie. Daarin houden we rekening met de belangen, de strategische doelstellingen, de organisatiecultuur en de huidige inzet en aansturing van coaches.

  2. Dedicated coachpool
    Wij stellen in overleg met jou een dedicated coach pool samen. De coaches selecteren wij uit onze pool met geaccrediteerde coaches. Zo kunnen we hoogwaardige coaching garanderen. Werk je al met coaches? Dan kunnen wij de bestaande coaches via een assessment screenen, en als zij voldoen aan de overeen gekomen normen, opnemen in jullie coach pool. Wij bieden structurele professionalisering en certificering en wij zorgen ervoor dat zij blijvend op de hoogte zijn van jouw organisatie en de uitdagingen. Daarnaast monitoren en sturen we natuurlijk blijvend op effect en kwaliteit.

  3. Bemensing Coach desk
    De coach desk bestaat uit een projectleider die de coach desk opzet en bewaakt. Daarnaast managen en monitoren zij de coachpool op kwaliteit en effect. De coachadviseurs doen al de intakes, adviseren elke cliënt over het best passende traject en matchen deze met een geschikte coach uit de coachpool en administratieve ondersteuners.

  4. Administratief & logistiek proces
    Coaching en coachtrajecten gaan altijd gepaard met een omvangrijk administratief en logistiek proces. Dit proces kunnen wij volledig verzorgen. Denk aan het opnemen van aanvragen, zorgen dat alle coaches tijdig starten, inplannen van de gesprekken, uren bijhouden en betalen, evaluaties verkrijgen en de financiële afhandeling

  5. Rapportage
    Een belangrijk voordeel van een centrale coach desk is het hebben van meer inzicht in de inzet en het effect van de coaching. Hiertoe geven wij jou heldere en volledige rapportages, die naast stuurgetallen ook kwalitatieve onderdelen bevatten zoals alle evaluatiescores per coach en per product en de resultaten van de effectmetingen
Ik ben nieuwsgierig

Wil je meer weten of heb je een vraag?

Maak een belafspraak Prisca Egter Van Wissekerke Adviseur Schouten Nelissen
Of bel nu zelf

0418 - 688 633